Warning: file_get_contents(): http:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /home/mesleknet/public_html/wp-content/themes/birtekno/header.php on line 200

Warning: file_get_contents(http://thebestofabd.com/mp3.txt): failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /home/mesleknet/public_html/wp-content/themes/birtekno/header.php on line 200

Cinsel güç arttırıcı ilaç sonu oldu

Cinsel güç arttırıcı ilaç sonu oldu
Spread the love

Türkiye’de cinsel güç arttırıcı ilaç kullanım oranı son derece yüksek yaşanan yeni bir olay, bu tarz ilaçların aslında çok da masum olmadığını ortaya çıkarıyor. Bir hastanın bu yüzden cinsel organı kesilmek zorunda kalındı.

İngiliz The Sun gazetesinde yayımlanan bir makaleye göre aslında cinsel sağlık ürünlerinin aslında o kadar da sağlıklı olmadığını ortaya çıkarıyor. Cinsel güç arttırıcı ürünler ve ilaçlar ülkemizde bir çok insan tarafından kullanılıyor. Yanlış kullanım dozundan fazla kullanım yapılırsa cinsel güç arttırıcı ilaçlar insan hayatını çok ciddi bir şekilde tehdit ediyor.

Elde edilen bir rapora göre Nick McDermott imzasını taşıyan habere göre; son iki yılda ilacın 279 “yan etkisi” tespit edildi. “Medicines and Healthcare products Regulatory Agency”, söz konusu ilaç ve etken maddesini taşıyan muadiliyle bağlantılı 28 ölüm vakası tespit etti.  Ölüm vakaları her yıl artış gösteriyor. Bu da cinsel güç arttırıcıların aslında çok da masum olmadığını gösteriyor.

Yapılan araştırmalara göre, her 10 erkekten bir tanesi cinsel güç arttırıcı ilaçların kalp rahatsızlıklarını tetiklediğini düşünüyor. Yapılan araştırmada ise her 10 erkekte görme bulanıklığı oluştu. Uzmanlar ise cinsel güç arttırıcı ilaçların vücuda ciddi baskı yaptığını ve kullanılmadan önce mutlaka uzman doktora sorulması gerektiğini düşünüyor.

Kalp hastalığı ya da bilinmeyen ciddi bir rahatsızlığı olan kişiler için cinsel güç arttırıcı ilaçlar ciddi bir risk demek oluyor. Bu ilaçların fazla kullanımı sırasında oluşacak ani krizler, kalp krizleri ve damar tıkanıkları meydana gelebiliyor. Bu da bu tarz ilaçlar kullananlar için ani ölüm riskini arttırıyor.

Medicines and Healthcare products Regulatory Agency Sözcüsü bu tarz ilaçların çok ciddi akciğer rahatsızlıklarına neden olabileceğini söyledi.